قليل نيستند کساني که موتور جستجو و گوگل را به عنوان واژه‌هاي هم معني به کار مي‌برند . بهترين شرکت طراحي سايت در مشهد


 


اما به سادگي هم نمي‌توان از اين کار اختلال گرفت؛ چون حتي Google کردن هم به تيتر يک فعل در گويش انگليسي پذيرفته شده هست .


 


با


اين حال احتمال دارد مطلوب باشد به دو گزارش که به وسيله تارنما معتبر Search Engine Land منتشر گرديده اشاره کنيم تا در خاطرمان بماند که تنها بازيگر صنعت جستجو، موتور جستجوي گوگل نيست:


يوزرها


کدام موتورهاي جستجو را مي شناسند؟ تکنيک هاي سئو را با هدف قرار دادن کدام موتور کاوش به فعاليت بگيريم؟


آنچه در جواب به اين سوال مشخص و معلوم مي‌شود، بخش اعظم نشان‌دهنده‌ي دورانديشي يوزرها از برندها مي‌باشد .


 


همان‌طور که مي‌بينيد موتورهاي جستجوي Google و Yahoo و Bing براي يوزرها اکثر از ساير موتورهاي جستجو شناخته گرديده هستند .


 


در


پرسش ديگري از کاربران خواسته شده موتور جستجوي حياتي موضوع به کارگيري خود را اعلام کنند:


موتور


جستجوي کليدي زمينه استفاده شما چيست


همان‌طور که ميبينيد در اينجا، گوگل با ساير موتورهاي جستجو فاصله‌ي معناداري داراست و به همين علت، ممکن است هنوز نيز – تا زماني که تغييري دور از شوخي در سهم بازار موتورهاي کاوش به وجود نيامده – مي بايست بپذيريم که به کارگيري از موتور جستجو و گوگل به تيتر تعبيرهاي هم معني چندان نادرست نميباشد .


 


نقش


سئو در ارتقاء کيفيت محتوا در سال‌هاي اخير در پيشين ضعف‌هايي که در الگوريتم‌هاي موتورهاي جستجو وجود داشت سبب شده بود يک تعبير و تفسير ميان توليدکنندگان محتوا متداول شود .


آنان مي‌گفتند:


شما دو منش براي نوشتن در فضاي وب داريد .


 


ميتوانيد براي يوزرها و بازديدکنندگان وب سايت خويش بنويسيد و مي‌توانيد براي موتورهاي کاوش بنويسيد .


 


تاليف براي موتورهاي جستجو به معناي تهيه و تنظيم متن‌هاي بي‌معني، تزريق بي‌خاصيت لغات اساسي در متن‌ها، ارائه‌ي لينک‌هاي بدون کاربرد، وادار کردن يوزرها به کليک و کارهايي از اين دست بود .


 


نوشتن براي کاربران، در شراي چه رضايت بازديدکنندگان را تأمين مي‌کرد، البته ااماً به رتبه‌ي بهتر در موتورهاي کاوش منتهي نمي‌شد .


 


خوش‌بختانه طي سال‌هاي اخير، با بهبود الگوريتم‌هاي موتورهاي کاوش و توسعه و گسترش دانش هوش مصنوعي و نظارت متن، سبب شده ميباشد که چنين مواقعي کمتر و کم‌رنگ‌تر شوند .


 


پاره اي نظارت شما را متقاعد خواهد ايجاد که رعايت اصول سئو و استانداردهاي مد حيث موتورهاي جستجو، مي‌تواند همزمان با بهبود سئو سايت، رضايت خواننده‌گان و يوزرها شما را هم ارتقا دهد .


 


همچنين، همت براي ارتقا رضايت کاربران، معمولاً به ارتقاي مرتبه شما در موتورهاي کاوش هم امداد خواهد کرد .


 


به همين علت، بر مغاير سال‌هاي قبلي که موتورهاي کاوش را مسبب کاهش کيفيت ايجاد محتوا در فضاي اينترنت مي‌دانستند، روز جاري چنين توصيفي فراوان کمتر شنيده ميگردد و به عمل مي‌رود .


 


با توجه به بهبود کيفيت نتايج موتورهاي جستجو، و افزايش الگوريتم‌هاي آنها، غلط نمي‌باشد در‌صورتي‌که وقت و بودجه‌اي را که صرف سئو مي‌کنيد، به عنوان منتخب از فعاليت‌هاي تأمين رضايت کاربران حيث فرماييد . ولي به شرطي که فلسفه‌ي حقيقي و واقعي سئو و راهکارهاي پايدار و بلندمدت آن را به عمل بگيريد .


 


چه


چيزهايي با سئو خطا گرفته مي‌شوند؟ گهگاه اوقات، اشخاصي که با SEO آشنا نيستند،‌ آن را به تيتر يک جانشين بدون‌پول براي بازاريابي و تبليغات در لحاظ مي گيرند .


 


ولي مي بايست به ياد داشته باشيم که توجه به اصول سئو در شراي به شيوه‌اي علمي و ظريف و تخصصي انجام شود، اتفاقاً راهکاري زمان‌بر، مشقت بار و گران قيمت مي باشد .


 


کسب


و کاري که مي خواهد در موتورهاي جستجو وضعيت مطلوبي داشته باشد، بايستي نکات اکثري را رعايت کند که مورد ها زير، تنها بخش کوچکي از آنهاست:


 


توليد مستمر محتواي اصيل و سواي کپي کاري (درس مرتبط: ساخت محتوا)


 


به روز کردن محتواي کهن بر پايه اطلاعات و نيازهاي جديد


 


ساخت حس رضايت در خواننده‌گان و کاربران


 


قانع کردن بازديدکنندگان به اينکه مقطع بيشتري را در وب سايت شما بگذرانند


همه‌ي اين کارها، هزينه‌بر مي‌باشند و هميشه و هر روز گزيده از وقت و منابع شما را به خويش اختصاص خواهند اعطا کرد .


 


SEO همچنين، يک کمپين تبليغاتي نمي‌باشد که به عنوان يک پروژه با بودجه‌اي معلوم و در يک محدوده‌ي زماني مشخص، اجرا شود .


 


همچنانکه يک گروه تکنيک و اصول فني هم نيست .


 


بلکه نوعي نگرش به محيط وب و توليد محتوا و شکلي مختلف از حضور در فضاي آنلاين مي‌باشد .


 


در حالتي که چنين نگاهي را اعتقاد و باور نداشته باشيم، به احتمال بسيار SEO به يکي از شيوه‌هاي کار کشته براي هزينه کردن بي‌فايده‌ي پول و منابع کسب و فعاليت ما تبديل خواهد شد .


 


تکنيک


هاي سئو کلاه سياه در برابر سئو کلاه سفيد يک عدد ديگر از بحث‌هاي متداول در نظارت سئو سايت‌ها، طبقه‌بندي راهکارهاي سئو و بهينه سازي وب تارنما مي باشد . اين طبقه‌بندي را معمولاً به رخ تکنيک هاي سئو کلاه سياه (Black Hat) در برابر سئو کلاه سپيد (White Hat) مطرح مي‌نمايند .


 


در حالتي که بخواهيم تفاوت سئو کلاه سياه و کلاه سپيد را خيلي مختصر توضيح دهيم بايد بگوييم که سئو کلاه سفيد، مي کوشد يک محتواي باارزش را به بهترين شکل ممکن به گوگل و ساير موتورهاي جستجو معرفي کند .


 


البته سئو کلاه سياه، مي کوشد با شناسايي نقطه ضعف‌ها و محدوديت‌هاي الگوريتم‌هاي سئو، وبسايت را به شکلي بهينه سازي نمايد که رتبه سئو بهتري به دست بياورد .


 


معمولاً با گسترش و هوشمندتر شدن الگوريتم‌ها، اين روش‌ها هم همت خود را از دست مي‌دهند و فضا براي سئوکارهاي کلاه سياه، تنگ‌تر ميگردد .


 


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : موتورهاي ,جستجو ,کاوش ,موتور ,يوزرها ,محتوا ,موتورهاي جستجو ,موتورهاي کاوش ,کلاه سياه ,ساير موتورهاي ,کلاه سياه، ,ساير موتورهاي جستجو
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

بازرگانی آسانسور علیایی برندلند وبلاگ خبري آرميال پارس خبر youmovies Get Up ; And Then Never Give Up خبر ورزشی معلولین،نوجوانان و جوانان رها...رها...رها مَن ماکان دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. ستاره دريايي اموزش ساخت کلیپ برای کامپیوتر