برگرفته از وب سايت https://moz.com/ اين رويه نيز محدوديتها و مشکلاتي را به يار خواهد داشت . در يک دکان اينترنتي که روند خريد به چهره تماما آنلاين انجام شده و هيچ شبکه بازاريابي ديگري ندارد به دست آوردن تقريب دقيق از اندازه فروش (ناشي از سئو) قابليت پذير ميباشد .
به عنوان مثال براي يک آموزشگاه که فرآيند ثبت نام بهترين شرکت سئو در مشهد خويش را به رخ حضوري انجام داده و انگيزه حياتي آن از سئو ارتقاء تدبير عمومي نسبت به مارک يا اکثر شدن تعداد تماسهاي تلفني ميباشد نميتوان به صدق تاثير سئو بر مقدار ثبت اسم را تحليل کرد .
از طرف ديگر ممکن است که صاحبکار علاوه ب سئو در مشهد ر سئو در حوزههاي ديگري نيز نظير ايميل مارکتينگ، شبکههاي اجتماعي، تبليغات بنري و … نيز کار داشته باشد که تفکيک اثربخشي آنان از سئو بسيار سخت مي باشد .
معمولا در شروع همياري همگي چيز روشن و قابل اندازهگيري سئو سايت به نظر ميرسد البته هر چقدر که تاثير سئو بر فروش يک وب سايت عمده شود تعهد صاحبکار نسب به قرارداد کاهش مييابد و در اکثري موردها با عبور کرد مدت متخصص سئو را در موفقيتهاي بزرگتر شريک نميداند . در فيض با اعلام فروش پايينتر يا اين که هزينههايي که براي مجموعه انجام مي دهد عملکرد ميکند تا حقوق و دستمزد کارشناس سئو را کاهش دهد .
در مجموع ميتوان ذکر کرد که توجه به مقدار فروش براي انتخاب ارزش يک پروژه سئو مستمند بهترين سئو کار پختگي هر دو طرف و اعتماد بالا بين صاحب کار و متخصص هست در غير اينصورت دوام بالايي نخواهد داشت .
4-
برآورد هزينه براي خدمات ارائه شده روشن، قابل اندازهگيري و سواي رايا ژارس تلفيق دانش و استراتژي https://rayapars.ir/ مناقشه! هنگامي که هزينهها براساس خدمات انجام شده تعيين ميگردد عملا هيچ راهي براي عدم برد پروژه و يا اين که تحميل هزينههاي اضافي به مجري و صاحبکار وجود ندارد .
در اين راه و روش آغاز وضعيت سايت و رقباي مهم به صورت دقيق آناليز شده و فعاليتهاي زمينه نياز براي بهبود موقعيت سئو در قالب يک پروپوزال ارائه ميشود .
خدمات
سئو مشخص و معلوم شده و براي هر مورد هزينه و زمان انجام گزينش ميشود خدمات
سئو را ميتوان به سه مدل مهم تقسيم نمود که عبارتند از:
سئو تکنيکال: تمامي تغييرات و اصلاحاتي که در ساختار صفحه ها و کدنويسي آنها انجام ميگردد تا رباتهاي گوگل ادراک بهتري از محتوا و انگيزه سايت شما داشته باشند . با صرفه سازي وب سايت از لحاظ سرعت، بهبود نمايش در موبايل، نشانه گذاري استاندارد و استعمال درست از تگهاي HTML را ميتوان برخي از مهمترين فعاليتها در اين بخش دانست .
بازاريابي محتوا: هر فعاليتي که از مال نگارش متن، ايجاد تصوير و ويدئو، برچسب گذاري و مدل بندي و يا اين که حتي کامنت مارکتينگ باشد را ميتوان در مدل بازاريابي محتوا قرار بخشيد . اين روند از بنا کردن يک استراتژي محتوايي دقيق مقدمه شده و در قالب ساخت مقاله ها و نگارش محتواي توليد ها اجرا ميگردد .
لينکسازي: فعاليتهاي ما در خارج از تارنما خودمان با هدف بهبود سئو را اصطلاحا Off Page ميناميم . لينکسازي دستي، کار در شبکههاي اجتماعي، خريد بک لينک و پيوند و خريد رپورتاژ اطلاع رساني از رايجترين تکنيکها در اين بخش هستند .
درحال حاضر که تفکيک صدق از فعاليتهاي زمينه نياز انجام شده است؛ ميتوان به جدول زمانبنديِ اجرايي و گزينش هزينه منطقي براي هرکدام رسيد . به طور مثال فعاليتهاي ما در سئو تکنيکال روزي به پايان ميرسد يا اين که در به عبارتي يک يا اين که دو ماه اول تکليف آن روشن ميشود، در سود نيازي به اخذ هزينه اضافي در ماههاي آينده پروژه نميباشد .
با
اين نوع ارزش گذاري صاحبکار به درستي م
در
هيچ کجا صحبتي از دستاوردهاي اين همياري و تعهداتي براي رشد کسب و عمل نشده است پس؛
چطور
ميتوان عمکلرد کارشناس سئو را نظارت کرده و به ادامه همکاري اميدوار بود؟ در اين شرايط مي بايست به گزارشات مرحلهاي و رويش ماهانه سايت توجه نمود . در پروپوزالي که به عبارتي ابتدا تنظيم ميشود تخميني از مقدار پرورش احتمالي ارائه ميگردد البته کارشناس سئو تضميني براي رسيدن به آن به صاحبکار نميدهد . در واقع تضمين با اهميت را کيفيت ارائه خدمات و گزارشات ماهانه گزينش مينمايد .
در ابتداي هر ماه ليست سرويس ها و هزينههاي متناسب با هر مورد اعلام گرديده و در نقطه پايان ماه گزارشي از تاثير آنان بر سئو و باصرفه سازي وبسايت ارائه ميگردد . اگر صاحب کار قانع شود که فعاليتهاي متخصص موجب بهبود سئو و رويش کسب و عمل گرديده است هيچ دليلي براي قطع همياري نخواهد داشت و هرزمان که اين پروسه مطلوبِ او نباشد مي تواند در قضيه عدم همکاري تصميمگيري کند .
در نتيجه، مهمترين استدلال براي پيروزي اين روش، اثربخش بودن فعاليتها و ارائه گزارشات تحليلي و قابل دفاع مي باشد . اين مراحل موجب ميشود که متخصص سئو مدام ايدهها و ابزارهاي جديدي را براي رشد کسب و کار شما به فعاليت گرفته و هيچ وقت مبتلا روزمرگي يا اين که کاهش حق تقدم در مقايسه با پروژههاي ديگر خويش نشود .
آيا
ميتوان در قيمت گذاري يک پروژه سئو اين روشها را ادغام کرد؟ آري ميتوان يکسري نوع قيمت گذاري ديگر توصيه داد يا ترکيبي از تمامي مدلهاي ذکر گرديده را به عمل بست اما بايد توجه کنيم که در چه مرحلهاي از سئو هستيم و چه ميزان اعتماد في مابين کارفرما و اجراکننده وجود داراست . به عبارت ديگر هر يک از اين روشهاي بها گذاري ميتوانند در مرحلهاي از همکاري کارفرما با کارشناس سئو کارآمد باشند .
برد پروژه سئو در گرو اعتماد و همياري في مابين صاحبکار و اجراکننده ميباشد و براي وصال به اين اعتماد متقابل مي بايست مسيري منصفانه را يار با رويش کسب و فعاليت ترسيم کنيم .
درباره این سایت