بهينه سازي يک کدام از زيرمجموعههاي ديجيتال مارکتينگ ميباشد که در صورتي در فضاي آنلاين کار داشته باشيد يا اين که به موضوعات مربوط به آن علاقمند باشيد، ناگزير ميباشيد براي يادگيري آن وقت بگذاريد.
احتمالاً شما هم چنين جملاتي (يا اين که شبيه آنها) را زياد شنيدهايد:
«شما بايستي روي seo سپرده گذاري فرماييد.»
«شما چشم نميگرديد؛ در صورتيکه در کاغذي نخستين گوگل نباشيد ابداً حضور شما در فضاي آنلاين بيهوده ميباشد.»
«چرا سئوکار نميآوريد تا مسئوليت seo تارنما شما براي موتورهاي کاوش را به عهده بگيرد؟»
«در صورتيکه تارنما … هنگام جستجوي واژه و کلمه … در ورقهي نخستين گوگل ميايد، به خيال و خاطر تعدادي تکنيک ميباشد. نام اين تکنيک ها بهينه سازي ميباشد.»
«الگوريتمها تغيير کرده. کافئين؟ پاندا؟ مرغ مگس خوار؟ کبوتر؟ سيستم ديپ مايند؟»
«ما ميتوانيم شمارا به کاغذي نخستين موتورهاي کاوش بياوريم. مطمئن باشيد اين منطقيترين سپرده گذاري شماست.»
درسهاي مرتبط با بهينه سازي در متمم با انگيزه تربيت کارشناس بهينه سازي پباده سازي نشدهاند.
بلکه انگيزه اصلي ما، شناخت دوستان خوب متممي با کليات بهينه سازي و برخي از شالودهايترين تکنيک هاي seo ميباشد. تا هم بتوانند شغل هاي معمولي و اولي بهينه سازي براي وبسايت يا اين که وب لاگ خويش را رئيس نمايند و هم در فيس عشق، مسيري براي مطالعه و يادگيري اضافه بهينه سازي پيش روي آنان رسم شود.
آنچه درپي مي خوانيد:
seo مخفف چه ميباشد؟
تعريف و تمجيد seo
موتورهاي جستجوي پراستفاده
نقش seo در کيفيت محتوا
چيزهايي که با seo تارنما غلط گرفته ميشوند
تکنيک هاي بهينه سازي کلاه سياه در قبال کلاه سپيد
انگيزه ما در درس يادگرفتن seo
برخي از مهمترين تکنيکهاي بهينه سازي
منابع و مراجع ما در يادگرفتن بهينه سازي
seo مخفف چه چيزي است؟
کلمه و واژهي سئو مخفف عبارت Search Engine Optimization ميباشد که ميقدرت آن را به seo وب سايت براي موتورهاي کاوش ترجمه کرد. ولي خويش بهينه سازي هم در فارسي بسيار رايج گرديده و حتي گهگاه مخلوطهاي مازاد و توصيفي و لغات فعلي (مانند بهبود بهينه سازي، بهينه سازي کردن، بهينه سازي سازي) را نيز با آن ميسازند و بهعمل مي برند.
انگيزه شيوه هاي بهينه سازي اين ميباشد که هنگام جستجوي يوزرها در گوگل و بقيه موتورهاي کاوش، اين موتورها مرتبهي بهتري را به مقاله ها و محتواي يک وب سايت اختصاص دهند.
تعريف و تمجيد seo و يکسري نکته در رابطه بهينه سازي
درحالتي که چه به لحاظ نميرسد تاکيد بر اهميت بهينه سازي چندان ضروري باشد، ولي بد وجود ندارد مروري به برخي آمارهاي منتشر گرديده در رابطه موتورهاي کاوش داشته باشيم.
طبيعي ميباشد که با دقت به طريق اجراي تحقيق، آمار و ارقام ارائه گرديده بوسيله منابع متفاوت، ميتوانند متعدد باشند؛ بدين ترتيب شايد بهتر باشد به جاي تمرکز بر مقدار ظريف اعداد، بيش تر به مقياس و اهميت نسبي آن ها دقت کنيم:
مردم دنيا روزمره ميان 6 تا 7 ميليارد توشه از موتورهاي کاوش به کار گيري مينمايند (منشاء).
هفتاد تا هشتاد درصد جستجوگران، به پيوندهايي که به طور تبليغ (با پرداخت پول) به وسيله موتورهاي کاوش از گزاره گوگل، اکران داده ميگردند، نگاه نميکنند.
هر که از روش کليک کردن روي لينک و پيوند در موتور کاوش وارد فضاي آنلاين شما ميگردد، در مقايسه با هر کس شما براي بازاريابي به سراغ وي رفتهايد، براي تبديل شدن به يک مشتري هزينهي کمتري خواهد داشت.
کاوش بر روي تلفن همراه طي سالهاي اخير همواره روندي صعودي داشته و از سال 2015 به آنگاه، سرچ گوشي از سرچ دسکتاپ اضافه شدهاست. همينطور اکنون، سهم دسکتاپ دربين ابزارهاي اتصال به وب در سطح عالم کمتر از 50 درصد ميباشد
درباره این سایت